Träpålar...

Häromdagen när jag rullade upp barnens rullgardiner så fanns det både träd & buskar på framsidan... jag blev helt paff. Vi hade avbeställt det då jag absolut inte vill ha ett träd där. Det var redan över 2½ meter och det kommer bli större och ska skötas, nej tack säger jag. Buskarna skulle vi inte heller ha för jag vill plantera en lavendelhäck. Men denna vintergröna ligusterhäck kändes inte så pjåkig, så den ska stanna. I allafall, jag haffade killen som planterat hos oss senare under dagen och han tog genast bort trädet. Dessutom så nämnde jag när jag såg att han hade träpålar på sitt släp att jag har letat efter just sådana ett bra tag, så jag fick 5 stycken. Tjohoo... de ska målas svarta och placeras längst med gången upp i huset. Funderar på att göra det idag om vädret tillåter!

Så här ska det bli... montagebild :)

image371

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Marge_II

Det där tycker jag ser läckert ut.

Vad tänker du dig för växt där?
Är det glas eller plast runtom?

2007-12-07 @ 08:49:08
URL: http://blickt.blogspot.com/



Postat av: Camilla

Det är en utklippt bild :) Det är därför det ser ut som glas... jag hade tänkt murgröna runt om pålarna. Jag ÄLSKAR murgröna o dessutom så sköter den sig själv... vilket är skönt!

2007-12-07 @ 08:59:00
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: Maja

Men du vad läckert med murgröna! Trevlig helg, kram Maja

2007-12-08 @ 10:48:58
URL: http://cactusvit.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...