Loppis...

Jag älskar loppisar och besöker minst 1 i veckan. Så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. Jag har gjort många fynd genom tiderna, men nu köper jag mest tidningar till mig själv och böcker till min äldsta dotter. Det sållas snabbt på loppisarna då det är många som är där... Jag fyndade i allafall 3 stycken inredningstidningar, fick ge 15 kr för dem...Så jag är nöjd. Sköna hem var dessutom juninumret 2007! Det lönar sig inte ens att prenumerera om man kan hitta dem för en femma styck!!!

image51

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Petra

Vilka loppisar brukar du åka till? Lite nyfunnit intresse för mig med loppisar men har svårt att veta vart jag ska åka......//Petra

2007-07-17 @ 15:10:59



Postat av: jennyk

Här är en som gillar loppisar!
Petra, du kan kolla i tidningar, det brukat finnas annonser om olika loppisar som anordnas. Kolla även på garageloppis!

2007-07-18 @ 22:42:08
URL: http://jennyk.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...