Mina favoritlampor

Det är ca 4 månader kvar tills vi ska flytta till det nya huset och jag har redan börjar flyttpacka!! Snacka om att man längtar då... :) Anledningen till att jag egentligen redan har börjat packa är att jag är gravid och har redan två små pluttar att ta hand om här hemma (Zofia är 3½ & Nåmi är 10 månader) och då tar allt längre tid. Sååå, ju mer jag gör nu, lite pö om pö, desto mindre behöver jag göra när jag blir höggravid. Och höggravid kommer jag bli! Jag kommer vara i åttonde månaden när vi flyttar. Tjohooo, vilken tajmning!

I allafall, passade på att ta lite bilder på mitt nuvarande hem och mina favoritlampor - de ska ju snart ner för att pryda nya sovrummet!



Min härliga Marimekko lampskärm...



Jag är förälskad i min lampa från DUKA HOME...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...