Mio, Seating Concept & Ilva

Igår var det en blöt dag så vi hann med några inredningsaffärer. Mio hade inte så mycket... De hade en snygg limegrön fåtölj för ca 10.000 kr. Lika dyr som soffan vi ska köpa... så den blir det inte... och fina möbler till barnrummet. Dem var nätta & stabila och skulle passa bra i våra barns rum då de ska dela. .

image67

image68

På Seating Concept fanns det väldigt fina stolar i grått tyg och metallben. De hade jag kunnat tänka mig. Med mina ryggproblem, ja även min sambos ryggproblem :) så hade dessa varit bra då de är vadderade...

image70 

Prisvärd & skön fåtölj...ca 2500 kr

image69

På Ilva så hade de sänkt priset på bordet som vi vill ha till 3000 kr från 7500 kr. Jag vill egentligen ha det vita matrumsbordet men min sambo tycker detta i valnöt är fint och att det passar bra till 3 barn som kladdar dagligen när de äter. Han har ju rätt så det lutar åt detta. Vi har fått boka det till klockan 12 idag eftersom det är det sista exemplaret de har, så nu på morgonen ska vi åka till vårt nya hus och mäta så det verkligen får plats.

image72

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vicky

Men vilken tur ni har att dom hade satt ner just det bordet ni hade tänkt :) Jag tycker helt klart valnöt. Åhh...vill också till ILVA och köpa matbord!
KRAM

2007-07-26 @ 14:21:50
URL: http://tvillingmamma.blogg.se



Postat av: Camilla

Ja, visst var det tur! Vi köpte hela kittet med 2 extra iläggsskivor o allt gick på 3750 kr, istället för 8500 kr som vi skulle ha gett för det vita. Vi ska dock inte packa upp bordet förrän vi flyttar, så nu står det längst med väggen i storarummet...

2007-07-26 @ 16:47:21
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: Mathilda

Hihi, precis den där limegröna fotöljer från Mio fick jag hem för någon vecka sedan. Vilken läckerbit alltså!

2007-07-27 @ 17:08:21



Postat av: jenny

Riktgt snyggt och jisses vad billigt!

2007-07-29 @ 22:18:02
URL: http://jennyk.blogg,se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...