Härliga hem...

Igår när sambon kom hem från jobbet åkte jag till Härliga hem i Staffanstorp, jag hade en timme på mig innan de stängde TRODDE JAG, men just igår så hade de årets enda dag som de stängde tidigt!!! Jag hade en kvart på mig att välja rullgardiner, paniiik! Jag som har redan haft beslutsångest fick det ännu mer i affären kan jag säga!

Det slutade med att jag köpte 2 stycken Blomma och en helsvart rullgardin. Japp, Ogräs föll bort helt och det var egentligen den jag var ute efter. Blomma rullgardinerna satte jag upp igår när kidsen nattats och den svarta satte jag upp nu på morgonen. Det blev mycket bra. Anledningen till att det blev en helsvart är att jag har en stor svart & vit mönstrad vaxduk över vår matbord och jag tror att det hade blivit för mycket med mönster i fönstret också (fönstret är 140x200cm) plus så vill jag ha upp tavlor med mönster också...

Här kommer en bild från ena rullgardinen i sovrummet:

image361

Det gick inte att få en bra bild på den svarta rullgardinen vid matrumsfönstret, blev allelles för mörk bild. Så här kommer en bild på mitt nya grytunderlägg från Åhlens :) Kanonbra storlek är det på den... jag har också Ikeas liknande grytunderlägg men det är alldelles för stort & klumpigt att alltid ha ståendes på köksön...

image362

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: anette

Helt rätt tänkt med den svarta tycker jag :). Ang. Rut&Knut-spelet så minns jag inte riktigt vad det kostade men kring 120:- tror jag det var.

2007-11-30 @ 10:04:06
URL: http://vibyggerhus.blogg.se



Postat av: Cissi

Vilken jättefin rullgardin. Mönstret var bara så LÄCKERT...!

2007-11-30 @ 12:55:12
URL: http://konsthornan.blogg.se



Postat av: ruffa

Wow så snygg rullgardin! Helt rätt val enligt mig ;)
Läckert!

2007-12-01 @ 19:36:20
URL: http://systerruffa.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...