Helgen...

I fredags åkte jag snabbt till Ikea och köpte mer PAX garderober till walk-in-closeten. Vi fick upp dem under kvällen plus en stor till tjejernas rum. Hela helgen gick åt till att inreda skåpen och det blev sååå bra. Den svarta folien i garderoben i hallen är på plats... och det blev kanon. Vi får undan alla skorna från hallen - in med dem i garderoben och stänga skjutdörrarna.

image350

Vi besökte Vellingeblomman i lördags och det var helt galet. Framför allt så var det sjukt med människor där... och sedan en lång promenad bland tomtar som rörde sig, krimskrams och en del fint pynt. Jag köpte lite växter till framsidan av huset, några murgrönor och en svart plast orkidée (låter hemsk, men det är den inte).

Pynt därifrån... dessa plåtstjärnor var superfina, men lite för dyra om man så som jag hade velat köpa många!

image351

De hade julpynt i alla färger...

image352

Det var kallt på Vellingeblomman så min lilla Nåmi fick ha mössan på sig.

image353

Igår kväll skruvade jag upp 2 hyllor i tjejernas rum, det blev lite mer myspys där nu. Nåmi sover så jag kan inte ta några foton nu... kommer sen!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Perlan

Så avis på er skjutdörrs garderob! Vill också ha en i hallen, men det får inte plats någon tyvärr..
Så många härliga bilder.. Plåt hjärtanen var ju dö fina! :)
kram

2007-11-26 @ 16:15:08
URL: http://www.perlan.org



Postat av: Petra

Fina saker finns det på Vellingeblomman. Vi skulle ju oxå varit där. Men vi körde in på parkeringen och körde bara igenom och ut igen. Shit, med folk där var alltså. Vi pallade inte, så vi körde hem till vännerna direkt istället. Ser bra ut med garderoben.

Vilken sötistjej ni har.

ha det bra

2007-11-26 @ 22:06:48
URL: http://godisfrun.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...