I tisdags kom Ikea...

... med garderoberna! Vi fick hjälp med att montera dem (3 av 4) och det blev så bra!! Jag har ägnat all tid sen i tisdags med att montera 14 trälådor och min sambo 28 stycken skenor till dem i garderoben och vi har skruvat upp hyllplanen och vridit och vänt hur de ska sättas bäst! Vi är nästan klara med våra garderober. Jäkligt tråkigt jobb att montera allt, men resultatet blir kanon. Bilder kommer när allt är klart! Imorgon ska vi montera upp den sista garderoben och ha den i tjejernas rum.

Idag blev det en sväng förbi Silvan... jag har kollat lite överallt efter plisséer, men fastnade för Silvans gråa. Jag köpte också en svart ljusslinga till mina kvistar jag svartspreyade för ett tag sedan, dock har vi inget eluttag på framsidan så jag vet inte hur jag ska få till mitt julepynt där. Det blev också svart plastfilm som vi ska ha i nya garderoben i hallen som skydd mot blöta skor!

För en stund sedan kom Rustas nyhetsbrev, de har fått in julgransmattor i filt. Inte så pjåkiga faktiskt, för 50 kr kan man ha dem i en säsong... kanske svänger förbi där idag också :)

image348

image349

Bilder från www.rusta.se

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Eva

Jag har köpt den där julmattan, den röda. Lite trist för den kostade 99 när jag köpte den. Men men...
Jag tycker den verkar bra. Ha det gott

2007-11-22 @ 16:19:38
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se



Postat av: susanne f

Tror också att jag ska köpa deb röda, om den finns kvar....

2007-11-22 @ 20:46:07
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Camilla

Eva: Mmm, trist när man köper till fullpris för att sedan se att den har blivit nersatt. Men visst var dem fina... trodde inte kvalitén på filten skulle vara så tjock när jag såg den i katalogen, men det var den!
Susanne: Det fanns MASSOR av med mattor kvar på Rusta/Svågertorp eller har du nån annan Rusta närmre?

2007-11-23 @ 11:29:59
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: Malin

Hej!Skulle gärna också vilja ha en sådan! Men man kan ju inte köpa allt man vill ha. :) Den var ju billig så har man vägarna förbi så kanske?

Ha en bra helg! /Malin

2007-11-23 @ 21:49:35
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/



Postat av: Sofie

Synd att man inte har rusta i närheten, den svarta hade varit perfekt här hemma till mitt vita och silvriga pynt i granen...

2007-11-26 @ 22:46:18
URL: http://soffisspot.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...