Rusta... PAX PAX PAX

Jo, det blev Rusta igår och det blev en julgransmatta. Jag stod i valet & kvalet över den rosa och den svarta mattan... tänkte köpa båda och se där hemma vilken jag ville ha för att sedan byta en av dem. Men i det hela så insåg jag att det blev lite för mycket jobb att lämna tillbaks mattan så Zofia, min äldsta dotter fick välja - det blev den rosa!!!

Jag har vita/silvriga kulor så det blir bra!!

Idag ska jag till Ikea och köpa fler PAX garderober, den kortare varianten, så det blir montering idag också. Vi har nämligen fått besök av snickare som fixar en massa i walk-in-closeten som inte hann bli klart tills vår inflytt. Eftersom vi har fått tömma hela garderoben så känns det bra att få ordning med PAXEN direkt nu när vi ändå ska sätta in allt igen... ett par vänner kommer förbi ikväll och monterar den sista PAXen till tjejernas garderob också.... sen så kan vi packa upp deras sista lådor också.

Imorgon bitti blir det paus för då ska vi till Vellingeblomman på Tomteutställning med kidsen. Mysigt med lite julstämning!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Sara

Kom till din sida via en slump! Vilket fint hus ni har! Jätte kul att läsa om allt ni gjort/gör.
Måste passa på att fråga, tvättkorgen ni har till ytterkläder . Var har du köpt den? Kanon snygg så mitt vill ha begär satte genast igång!

Trevlig helg/Sara

2007-11-23 @ 13:32:56



Postat av: Petra

Jag blev oxå sugen på en sån julgrasnmatta, men i svart, tror jag. Får se om dem finns kvar när jag kommer dit.

hahah, vi ses kanske på Vellingeblomman imorgon då då. Vi ska oxå dit men vid lunchtid. För vi ska till våra Vellingevänner efteråt. Så då passar vi på att kolla tomtebyn först när vi ändå är där.
hade tänkt se om dem har svarta pappstjärnor till köksfönsterna.

ha en trevlig helg

2007-11-23 @ 22:56:33
URL: http://godisfrun.blogg.se



Postat av: Hilajn

Vill ha den svarta! Kommer säkert att va slutimorgon när jag tar mig till affärerna... Trevlig helg.

2007-11-24 @ 18:38:05
URL: http://hilajns.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...