Helgen...

Helgen gick åt till att fixa en massa. Jag lackade sittbänken och skrivborden igen, även 2 par krokar som jag köpte på Ikea.

image249

Vi kikade på sängar också. Både jag och min sambo är opererade i ryggen (i lördags var det 10 år sedan exakt som jag fick min tumör i ryggraden bortopererad) och vi har diverse problem med dem så vi vill ha ett par sängar som håller livet ut... Idag har jag en Tempurmadras men den kommer bli för stor i nya sovrummet. Idag har vi lyxiga 2.25cm sängar men vi måste ha 180cm för att vi ska få plats i vårt nya sovrum...  Hehe, stora frågan är hur vi ska få plats med 3 barn i en mindre säng :)
Snygga och väldigt bekväma, de hade Tempurfunktion!!

image250

På Systrarna Grene blev det ett antal slevar m.m i härlig grön och rosa...

image251

I nya hallen ska vi ha denna sittbänk, den är måttanpassad och den ska in i ett "förmak" så det kommer vara väggar omkring den. Bakom ska vi ha en fondtapet (som vi äntligen hämtat på Beckers). Ska sy en stor sittdyna i ljusgrått så man kommer bara se den rosa kanten på bänken... Känns skönt att äntligen få plats med en rejäl bänk i hallen...

image252

Till höstmörkret, en värmeljusstake...

image253


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lotten

Oj, så mycket fint du visade upp! Slevarna var ju som godis.... sittbänken kommer bli jätteläcker.... värmeljushållaren - vill ha!!

2007-10-15 @ 17:59:15
URL: http://ornnastet.blogspot.com



Postat av: Isabelle

Det ska bli sååå kul att se när du fått färdigt på dina projekt. Det verkar verkligen lovande!!!

2007-10-15 @ 21:57:15
URL: http://fixaodona.blogg.se



Postat av: Malin

Vilka härliga slevar! Bänken hade tjusig färg.

/Malin

2007-10-16 @ 15:23:59
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...