Huset är vårt...

Idag har vi varit på banken och fixat allt med betalning m.m... Huset är äntligen vårt! 4 nycklar fick vi, vi tog emot dem med ett smajl! Vi fick också lite vin och biobiljetter.. haha, det lönar sig att köpa hus :)

Imorse innan inskolningen på nya dagiset gick jag förbi huset och såg att dem kommit långt med våra plattor. Det var jättefint det lilla jag såg. Vi ska dit ikväll och lasta av lite saker - ska bli så spännande att se om plattorna är helt klara! Jag ska försöka fota lite utanför men det blir fort mörkt, så vi får se!

Kvällsbilder från framsidan... vi är verkligen nöjda! Tyvärr ser man knappt något på dessa fotona, men imorgon ska jag fota stenarna under dagtid!

image309

image310

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Petra

wow, vad spännande. LYCKA TILL, med nya huset.
kram

2007-10-31 @ 18:08:11
URL: http://godisfrun.blogg.se



Postat av: Eva

Grattis och lycka till med huset. Vad spännande att få nyckeln och börja flytta in

2007-10-31 @ 18:34:52
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...