Hinner blogga lite...

Ska strax iväg till sjukhuset på röntgen, men ser att blogg.se funkar igen så då får det bli ett snabbt inlägg! Tjohoo!

Jodå, idag ska det slipas o målas här hemma. En ska slipa valnötsskivan o en ska måla väggarna... o jag ska inte vara hemma. PANIK! Kontrollfreak som man är så vill man gärna vara hemma när andra är här o fixar. Men jag kommer igen om 2 timmar o då hoppas jag att huset står kvar :)

Jag har lite NEWS att berätta, men det kommer i slutet av veckan.
Ni får GÄRNA GISSA vad vi ska göra.. hihi, men jag misstänker att ni aldrig kommer komma på det hehe...!!

Vi hörs!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Johanna

Men så där kan du ju inte göra, nu blev jag nyfiken! Ha en bra dag!

2008-04-01 @ 10:07:44
URL: http://inredning.webblogg.se



Postat av: Madde

Jag gissar att röntgen är ett UL ;)

2008-04-01 @ 10:29:36



Postat av: Linda

Jag veeeet! Men jag säger inget än förrän du själv offentliggjort det!! :-)

2008-04-01 @ 11:10:11



Postat av: Cornelia

Min gissning: Gifta er?! ;-) Om ni inte redan e gifta då förståss :-)

2008-04-01 @ 11:31:34



Postat av: Camilla

Hihi... vad roligt! Jag vill verkligen berätta, men det är sååå kul att läsa era gissningar *fniss*

2008-04-01 @ 11:34:27



Postat av: susanne f

Hej camilla
Jag hoppas och tror att Ni ska gifta er......skulle vara så kul. Kanske jag gissar rätt, vem vet
Hoppas att det gick bra på röntgen
Kram
Susanne

2008-04-01 @ 12:51:44
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Marie

Hmmmmm, jag undrar om jag vet.......
Det kanske är gifemål......eller så är det något nytt STÖRRE....
Hoppas att röntgen gick bra.
Kram

2008-04-02 @ 09:47:55
URL: http://tinginneouteblogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...