Lite uppdatering...

Alla 3 kidsen har varit sjuka (2 är fortfarande sjuka) så uppdateringarna blir färre dessa dagarna... MEN det händer ju jämt något i hus nr 8 så här kommer lite nytt!!

Igår (efter många telefonsamtal) kom jorden vi väntat på. Så igår kväll stod jag och stampade jord och plockade bort pinnar och småstenar. Jorden blev faktiskt otroligt plan, så nu hoppas jag bara att gräsmattan kommer att trivas. Gräsmattan ska jag hämta imorgon... 30 kvadratmeter! I förra huset rullade jag också ut gräset och det var riktigt roligt då resultatet blir omedelbart. Fler bilder kommer imorgon!

image654

Idag har huset även börjat målas.... SPÄNNANDE!! Om bara några timmar så kommer huset bli mörkgrått!

image655

Och slutligen... jag putsade fönstren utvändigt idag med denna FANTASTISKA fönstertvättare/skrapa. Superenkel att använda, det enda som behövs är vatten. Köpt på Optimera förr 99 kr!

image656

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Nettan

Jaha, det är så man ska göra, beställa gräs...*fniss*, själv ska vi hyra mossrivare, ser INTE fram emot detta !!
En sådan fönstreskrapa skulle jag med behöva =0).
Ser med spänning fram emot " gräsbilder ".
Ha det gott & krya på er..
Kram Nettan

2008-04-17 @ 14:18:01
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com



Postat av: Linda

Ska bli kul att se bilder på det färdigutrullade gräset! Äh, jag kommer förbi så får jag se det in live istället :-)

2008-04-17 @ 19:50:20
URL: http://mammaganton.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...