Loppisfynd...

Jag är ju en s.k. loppisoman och det har jag alltid varit. Det var dock ett bra tag sedan jag var på loppis sist då barn & hus har kommit i vägen. Imorse, efter att jag kört min äldsta dotter till skogsmullet så svängde jag in på Möllans loppis och fyndade rejält... ja enligt mig då :)

Jag älskar ju saker i järn och blev eld & lågor när jag fann en stor nöt (som fungerar som nötknäppare, fast jag kommer ha den som prydnad i mitt gamla ryska skåp) och 2 taxar för twentyfive kronor... mitt köpbehov är stillat för flera veckor nu kan jag säga!!

image619

image618

image620

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda P

Men guuud vilka fräcka fynd! Störtcoola. Och jag som belv glad för att jag hittade enkel vit kruka för 5 spänn, det är ju inget mot dessa diamanter :) Är det Möllan i Malmö?? Vart ligger den loppisen? *nyfiken*

Skön lördag!

2008-04-05 @ 16:47:55
URL: http://livinglikelinda.blogg.se



Postat av: Camilla

Japp, det är på Möllan i Malmö... ligger på en sidogata o stället heter Fyndbörsen! Jag har fyndat mycket där :)

2008-04-05 @ 17:04:15



Postat av: Lola

Du vet att taxarna är till för att lägga smörknivar mot va? :)

2008-04-16 @ 09:10:41



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...