Målning pågår...

Jag är så trött idag. Vi har haft arbetare här hela dagen.. det blev en lång fika hos grannen då det var omöjligt att vara hemma. Hela huset är ommålat nu... tja, nästan för imorgon ska det sista rummet målas. Vår bänkskiva är slipad o den ska oljas imorgon igen. Plus så ska ett fönster bytas ut imorgon och nästa vecka ska ett golv upp... och ett nytt ska i! JAPP... så är det!!

Våra hus (träfasaden) håller på att bli målade nu när det är fint väder. Jag fotade den andra längan innan idag och riktigt njöt när jag såg färgen - ANTRACITGRÅ min favoritfärg. Ah, det kommer bli kanon... längtar tills vårt hus ska bli målat!

image615

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: anette

Det kommer bli jättesnyggt med antracitgrått! Snart ska vi också börja måla vårt hus men vi har inte riktigt bestämt färgen än...kanske blir mörkgrått vårt också :).

2008-04-02 @ 21:37:33
URL: http://vibyggerhus.blogg.se



Postat av: detsvartataket

Vad fint det blir!

2008-04-03 @ 18:06:09
URL: http://detsvartataket.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...