Inga sängar...

3 timmar efter att annonsen på blocket lades ut så hämtades våra sängar. Det enda vi har kvar är våra madrasser och dem ska vi sova på i 3 dagar.
Jag ska röntga foten imorgon eftersom jag har fått en förslitningsskada från min dåliga höft och rygg. Om några veckor ska jag röntga höften och ländryggen, hmmm undrar hur bra det är att ligga på golvet med dessa krämper och endast 16 dagar efter min förlossning... fortsättning följer.

Nu börjar nedräkningen tills de nya sängarna kommer... ca 60 timmar kvar :)

image422


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Tindra som jag

Oj stackars din rygg. Hoppas att det går bra.
Skönt iallafall att ni fick sängarna sålda så snabbt. Fyndade själv en vagga på blocket idag, så jag är mer än nöjd :-)


Godnatt ifrån mig/
Tindra som jag.

2008-01-13 @ 22:46:35
URL: http://tindra-som-jag.blogspot.com



Postat av: susanne f

Hej
Håller med Tindra som jag, att visst är det skönt att bli av med sängarna så snabbt...men mindre kul att ligga på madrasser på golvet. men det klara du säkert av, du får tänka på hur skönt du kommer ligga sen, i de nya.
Kram från Susanne

2008-01-14 @ 08:11:39
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Linruz

Hej hej kikar in hos dig. Hittade hit via länk från Åse.
Kul att läsa om er och kika på dina fina bilder. älskar inrdening och allt som hör där till.
Kom gärna och hälsa på hos mig. Har en liten blogg jag med. Har inte blivit så mycket inrdening ännu(mest viktminskning) men det kommer.
Kram kram

2008-01-14 @ 08:38:05
URL: http://linruz.blogg.se



Postat av: Jes

Vad kul att bli av med dom så snabbt!Håller tummarna på att din rygg fixa det.Jag har aldrig testat att sälja via
blocket! Men det kanske är dax att testa...

2008-01-14 @ 20:56:30



Postat av: Malin S

Vi sålde också grejer på Blocket nyss och det blev sålt genast. Blocket är grymt bra.

2008-01-14 @ 22:24:46
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...