Sänggaveln är på plats...

Idag satte vi upp sänggavlarna på väggen och det blev väldigt bra! De är egentligen i björkfanér men jag lackade om dem i svart matt lackfärg innan vi flyttade och det ser riktigt proffsigt ut. De ser nästan sprutlackerade ut, trots att de är hemmarollade. Vi hade huvudkuddar till men de tog vi bort idag... det blev bättre så här!

Fotot blev lite dåligt nu på kvällen... men det blir fler i framtiden för snart ska tavlorna ovanför sängarna upp!

image430

I dagarna har jag framkallat lite foton på min Max... jag ska påbörja ett fotoalbum med honom så snart som möjligt. Alla barnen dokumenteras väl med alla möjliga minnen i albumen. De ska få dem när de är tillräckligt stora...

Trollsländan är en magnet, jag gillar den skarpt! Den är gjort av strass & svarta stenar!


image431

Nåmi med ett second hand fynd - den söta vagnen!

image432


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: anette

Jättesöta barn och överkastet blev jättefint till sänggavlarna! Ser fram emot fler bilder.

2008-01-20 @ 18:34:27
URL: http://vibyggerhus.blogg.se



Postat av: Sandra

Det blev ju jättefint med den svarta gaveln. Sängarna ser också riktigt härliga ut. Hälsningar Sandra

2008-01-20 @ 20:35:40
URL: http://hemochinredning.blogg.se



Postat av: Hilajn

Blev ju supersnyggt med den svarta gaveln! Fina bilder på dina barn:)

2008-01-21 @ 14:54:32
URL: http://hilajns.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...