Ikea

Igår var jag på Ikea. Det var väldigt länge sedan jag var där och kikade på småsakerna - de har verkligen fått in mycket.

Vi ska "homestyla" huset så jag kollade mest på saker till det men fann även lite annat också - bla en ny barnpall till toavasken (vi har haft Ikeas blåa ett tag nu) och en mjölkskummare. Espressomaskinen här hemma är tyvärr i sönder, men ärtligt talat, mjölkskummaren från Ikea är ju KANON,. så det behövs inget annat för att skumma upp mjölk än den!

 

Jag funderar på att köpa Ikea PS kruka till trädgården, till trädäcket... de har små hjul så man kan förflytta dem lätt. Finns i både vitt och svart!

 

Är det någon som har denna stolsdynan - Norvald?? Funderar på att köpa den till min vitmålade pinnstol, men dynan verkar vara "stickig" då den är av ull.


foto: www.ikea.se

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Ulrika

Det är så roligt att läsa om vad folk hittar på IKEA, eftersom jag jobbar där. Roligt att höra att mjölkskummaren är BRA!

Krukorna är fina och smarta! Stolsdynan har jag ingen erfarenhet av.

2008-07-08 @ 11:40:57
URL: http://nakirlu.blogg.se/



Postat av: Camilla

Vad roligt att de fått in nya småsaker, jag tycker alltid de har samma när jag är där... :)

2008-07-08 @ 15:02:10
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com



Postat av: Sandra

Vad läckert med krukor som har hjul! Jag ska på Ikea nästnästa helg, det ser jag fram emot. Kram Sandra

2008-07-08 @ 17:09:35
URL: http://tjohalia.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...