Kaveldun

Promenader... ja, varje dag går jag & Max på en eller fler promenader. Det är så otroligt fint i vårt område. På andra sidan vägen utanför mitt område är det åker, LANDET! Kaveldun växer i bäcken utanför vårt fönster och havret svajar på åkern. I höstas plockade vi rödbetor och sockerbetor på en av våra promenader - det är så härligt! att bo så nära naturen.  Imorgon ska jag försöka fota mer, batteriet till kameran tog slut idag. Det är så vackert här!

Annars så har det ju varit SOMMAR idag, så vi har badat i poolen (BR´s plastpool :) och grillat + gjort mumsig blåbärspaj. Vad har ni andra gjort denna UNDERBARA varma dag??






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Proforma

Här har vi haft gäster hela dagen. Vi har gjort rabarberpaj och sedan grillat på kvällen. Visst har det varit fantastiskt väder!

2008-07-24 @ 22:49:02
URL: http://proforma.blogg.se/



Postat av: Tindra som jag

Åh va härligt :-) Jag läntar efter att manen min skall få semster så vi kan slappa.

Idag hade vi målnigt på eftermiddagen så jag passade på att baka bullar. Blev ca 80st, vi skall ha både inflyttningsfest och dop under semestern så det gäller att passa på.

Nu på eftermiddagen så har jag rensat ogräs :-D. Rolig dag va, önskar att jag legat på stranden och slappat istället..



/Tindra som jag

2008-07-25 @ 00:01:25
URL: http://www.tindra-som-jag.blogspot.com



Postat av: susanne f

Hej

Visst är det fantastiskt att bo nära vacker natur..

Varje morgon går jag en timma nere vid havet och bara njuter. Har nästan blivit ett måste att göra det, märker att jag saknar min morgonstund om jag av någon orsak inte kommer iväg

Ha det bra

Kram

Susanne

2008-07-25 @ 09:53:07
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Linda

Vi har gjort samma som ni, grillat, kikat på kaveldun och tagit promenad. Måste vara en Tygelsjö bo till det ;-)

2008-07-25 @ 22:26:31
URL: http://mammaganton.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...