Pyssel i trädgården...

Hela familjen är engagerad i pysslet innan husfotograferingen. Vi är nästan klara med huset invändigt så just nu pyntar vi en hel del där ute...

Mina gamla Ikea trollsländor före & efter:



Nu är dem svarta...



En av mina älsklingar...



En till...



Min "gröna" fågelholk från Lagerhaus fick också en home make over, nu är den svart!! Hehe... allt jag gör är i svart nu för tiden. Men det blir en så himla bra effekt mot den svarta delen av huset.


Är det någon mer som home stylar inför hus/lägenhetsförsäljning?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Maria

Fin blogg! Vi har hållt på att styla lägenheten inför försäljning då vi har köpt hus! :D Jag tror stylingen gick bra eftersom det blev budgivning! Ska ni sälja den nya villan ni bor i nu? :s Jag är lite trög ibland ;) Gillar din stil!

2008-07-14 @ 22:36:15
URL: http://www.modeblogg.adnic.com



Postat av: pia.b

Ja jag stylade till o med husvagnen inför försäljning, funkar kanon. Lycka till! ps även utan sista piffet har ni ett urfint hem. ds

2008-07-15 @ 11:34:01



Postat av: Emmy

åh det blir så fint! vill ni verkligen flytta nu när ni gjort så fint? hihi.. fast ni kommer ju få lika fint i nya huset. Kul att föölja! jag väntar med spänning ;-)

2008-07-16 @ 08:38:09
URL: http://emmyt.blogg.se/



Postat av: Camilla

Maria! Roligt att du gillar min stil. Jag försöker blanda gamalt med nytt + älskar jag att återvinna möbler & saker :) Jo, vi ska sälja huset vi bor i och köpa ett likadant, fast ett som är lite större. Vi bor i trean och ska flytta till fyran!

Pia. B: Åh vad roligt att styla om en husvagn - det hade jag verkligen kunnat tänka mig att göra!!

Emmy: Hihi, nä egentligen vill vi inte flytta då vi är klara med allt här, men vi får ta lärdom av en del misstag och försöka göra det nya huset bättre :)

2008-07-16 @ 09:06:18
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Maria

Okej då förstår jag :) Känner ni att det blev för litet med 3 rok? Väntar med spänning tills ni flyttar vidare :) Hoppas ni får ett bra pris och på så sätt "vinner" lite pengar på huset. Kram, Maria

2008-07-16 @ 11:01:22
URL: http://www.modeblogg.adnic.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...