Postpinne...

Jo, jag har ju bloggat om Sigvards postpinne för nått tag sedan och nu äntligen ska jag "förmodligen" få 4 stycken ... ja, inte Sigvards egna utan ett par egendesignade i valnöt.
Ni vet ju att vi inte är klara med huset ännu (vi har bott här i 4 månader nu) och vi har arbetare här varje vecka. En som ofta är här ska göra dessa åt mig. Idén kom när jag berättade för honom att jag hade betsat björkskivan så att det ska se ut som valnöt och han berättade att de ofta har lite spill över när de gör köken i dessa husen. Så förhoppningsvis har jag dem imorgon...

Jag är väldigt förväntansfull och hoppas att han kan tyda min skiss ordentligt!

image590

foto: Designonline

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Nettan

Vad snäll vän du har som fixar det åt dig, dom verkar ju inte va så svåra att fixa till själv, så då sparar man ju en slant på det...=0)
Ser fram emot bilder sen !!
Ha det gott..
Kram Nettan

2008-03-11 @ 15:57:32
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com



Postat av: Johanna

Va roligt! Det kommer bli snyggt att ha dem i valnöt, så de matchar inredningen.

2008-03-11 @ 17:08:15
URL: http://inredning.webblogg.se



Postat av: sandra

Hej, försöker hitta dom fina tavlorna på bilden, VAR hittar jag dom??? har kollat på designonline men hitar inte ens bilden du har laggt upp.
Tack för en mycket inspererande blogg. Sandra.

2008-03-11 @ 21:19:52



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...