Gräsläggning!

Igår eftermiddag lades vårt gräs på baksidan... Tack Anders & Pierre!! Och tack Roses för fikastunden!!

Jo, det blev kanon. Vi har haft en lerig trädgård sedan november och det går inte att beskriva lugnet inom oss nu när vi ser grönt gräs. Jag mår så bra av denna förändring... inte ens myggorna kunde hålla mig borta igår kväll när jag vattnade gräset :)

Lite bilder från gårdagen...





Närbild på en mask som min dotter hittade...





Resultatet - visst blev det bra!!



Här är förresten en bild på stenen som sattes i torsdags.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Åh, så skönt med gräs, äntligen eller hur? Man längtar ju inte mindre nu preceis! Men, vårt gräs kommer väl det med...

2008-05-18 @ 00:15:42
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: P

Man ser att det är proffs som har lagt den :)

2008-05-19 @ 22:16:44



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...