Trädäck!

I torsdags lades vårt trädeck. Eftersom vi ska flytta så har vi inte lagt nån större möda (eller pengar) på det. I samband med att trädecket kom upp så har vi nu också tagit bort presseningen på utebordet. Givetvis var jag tvungen att lacka om det direkt. Det var nämligen lite tråkigt efter att ha stått ute i 6 månader, skitigt och ytan hade blivit matt. Så fram med penseln och snickerifärg.



Bordet som vi snickrade för 2 år sedan är numera vitt...



Resultatet... nu saknades en hel del piff innan helheten kommer fram. Till helgen ska jag lacka om bänkarna!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Isabelle

Mitt nästa projekt är att snickra ihop ett rejält bord att ha på vår uteplats i trädgården. Tror bestämt jag spanar in ert bord lite närmre. Ser riktigt bra ut!!! Kram!

2008-05-13 @ 23:05:39
URL: http://fixaodona.blogg.se/



Postat av: Linda

Gah, vad avundsjuk man blir på uteplatsen. men vår kommer väl snart med...

2008-05-14 @ 08:37:51



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...