Lite piff...

Min lampa är ÄNTLIGEN klar! Jag sprayade den vit för ett tag sedan och blev väldigt nöjd. Lamphållaren var röd från början och jag är med åt det lilarosa hållet... så den fick bli vit för att smälta in bättre i huset Jag har dock ett litet projekt kvar med lampan och det är att förbättra den vita färgen, för snabba jag trodde att den hade torkat och tog ett riktigt grabbatag om den så lite av den röda färgen kom fram igen. Typiskt! Men en varm sommardag ska lampan ut igen och sprayas igen och få torka till 100% :)



Före bilder på lampan finns här

Min groda från Inredningspartyt har kommit! Ett mycket bra köp tycker jag, passar perfekt på fönsterbänken...


Min vännina som gör egna smycken kom förbi igår... jag fick ännu ett babushkasmycke i ROSA, en lila plåtburk med babushkor på och en skål med lock från Village, också den i rosa-  me like! Så nu är både jag pyntad och huset :)

Smycket är sååå fint!



Är mitt inne i att göra en fotobok hos fujidirekt.se. Jag har hållt på i flera dagar nu... har ont i nacken och musarm är på G. Den kommer bli super när den är klar, men sicket jobb! Jag har säkert flera tusen foton här hemma som väntar på att sättas in i album, så jag försöker beta av nu när sonen skolas in på dagis. Nästa vecka börjar jag jobba så då är det ajöken med fixartid här hemma!

Är det fler som skolar in kids och är på väg in i arbetslivet igen?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Camilla

Vad fin den blev, duktigt gjort tycker jag!

2009-04-16 @ 14:00:25
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com



Postat av: Maria

Hej!



Jag besöker ofta din inspirerande hemsida. Men vad har hänt med din andra hemsida Camillas garden? Jag får upp en massa märkliga kommentarer när jag använder din länk...



Mvh

Maria

2009-04-16 @ 16:57:25



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...