Ny lampa...

Jag fick en lampa på alla hjärtans dag... det har gått 2 månader snart och den är fortfarande inte uppsatt! Det tråkiga med lampan är att det inte fanns någon kontakt utan bara sladdar som man själv skulle koppla ihop med en kontakt.. mmm och en värdelös beskrivning.

Men idag kan det vara så att lampan kommer upp, köpte nämligen en helt ny lampupphängning på Rusta igår. Sladden är klädd i textil, lite annorlunda än en vanlig plastsladd!

Får se då om lampan kommer upp.. ska genast försöka! Är det nån annan som har denna lampan?



Lampan kommer från Bolagret och heter Petra.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Emma

Hallåj! Jag har någon liknande lampa fast i vitt och den har inte kommit upp än heller eftersom det inte är någon kontakt!? Ser fram emot att se hur din blir=) Ha det bra, kram emmsan

2009-04-09 @ 20:00:49
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com



Postat av: Cornelia

Har de textilklädda lampsladdar på Rusta?! Det ska jag försöka o komma ihåg till nsäta gång jag ska fixa till en gammal lampa!

2009-04-10 @ 23:28:05
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...