Barnkalas...

Idag har vi firat dotterns 3 års dag och sicket UNDERBART väder vi fick! Igår hade vi ösregn så jag var i valet & kvalet imorse om jag skulle sätta upp ballongerna i trädgården, men sen kom solen och det blev en riktigt bra sommardag!

Lite piff i trädgården




Jag tyckte det blev superfint med ballongerna, hade kunnat tänka mig ha dem hängandes där för alltid... Kanske man ska ha ett VIMPELPROJEKT och sätta ut sådana istället. Det hade nog också kunnat bli mysigt om inte mer hållbart än ballongerna :)




Tuut tuut...




Snittarna blev en succé!



Tårtan... mmm den goda tårtan! Marängsvissbomb...



Det tråkiga är att vårt batteri till kameran la av precis innan jag skulle bära ut tårtan och Nåmi skulle blåsa ut ljusen... men det var fler som hade kameror med sig så nu väntar jag på fotoleverans :) via mail!.



Imorgon väntar vuxen kalaset och mer SOCKER!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vicky

Grattis till stora tjejen! Vad mysigt det ser ut på bilderna :) Himlans snyggt med svart fasad alltså...



KRAM

2009-08-22 @ 20:28:22
URL: http://tvillingmamma.blogg.se/



Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Så fint kalas! Och nu blev jag väldans sugen på glass:)

Susanne

2009-08-23 @ 09:09:11
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com



Postat av: Ausra

Underbara bilder från kalaset.

2009-08-23 @ 15:46:13
URL: http://ullsmycken.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...