Cykeln till stranden...

Igår efter familjekalaset kände vi att vi verkligen behövde röra oss... det blev alldeles för mycket mat & tårta! Så sambon tog minstingen i knäet, jag tog tvåan på cykeln och vår största cyklade själv. Vi hade tänkt oss en liten tur i byn men så fick vi syn på havet och vågade på oss en 12 km lång cykeltur... Det var superhärligt! Varmt, vindstilla och lugnt bland åkrarna! Efter en och halv timmes cykeltur var vi framme och kunde pusta ut lite på stranden...



Jag & mina älsklingar!









MEN när vi skulle hem så INSÅG vi plötsligt att det var LÅNGT hem... alla var trötta... efter många suckar, lite irritation så var vi hemma runt 20.30...  No more, säger jag... 3 och en halvtimme är lite väl för länge för en småbarnsfamilj. I allafall, alla fick sig ett varmt bad när vi kom hem och varmt te, sen sussade vi gott... 

Kan ni gissa vilket projekt jag högg tag i efter cykelturen igår????
En DYNA (med Babuschkatyg) till barncykelstolen... där var en hel del protester från den igår!!! Bilder kommer sen....

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: S

Vilken utflykt! Härligt att få sådana där infall och dessutom kunna genomföra dem :) Men - ibland blir det lite väl häftigt...långt i det här fallet! Nåväl, som du säger. Ni sov säkert gott hela högen : )



Önskar en fin kväll!



Anna

2009-08-24 @ 15:46:00
URL: http://www.omlivetiettskatbo.blogspot.com



Postat av: Linda

Se nice ut!

Nu du, jag har ett tips: Stoff & Stil har fått in tyger med din favvo babushka! Så ta dig en titt i deras katalog om du inte sett det än!

2009-08-24 @ 16:38:11
URL: http://mammaganton.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...