Skogen...

Imorse så åkte jag & barnen iväg till skogen... det var ett bra tag sedan vi var där så det blev väldigt lyckat!!! Vi såg sniglar (i massor), skalbaggar & grodor... när vi kom dit så ösregnade det men sedan kom SOLEN och PICKNICKEN kom fram. Vi hade faktiskt picknick på tre ställen då vi var där i lite mer än 3 timmar... 3 kilometer var en bit att gå... bakom varje krön hoppades jag att se parkeringen men icke!!! Men vi klarade det, alla gick och alla (förutom jag) somade sött i bilen hem!

Imorse när jag var och storhandlade på Ica Maxi så hittade jag dessa gummistövlarna på REA - endast 99 kr - helt perfekta till hösten och regnet som så ofta dyker upp!



Sååå fint!



Lilla grodan!



Skogssnigeln var lite läskig!




Picknick!



Aaaah, så fina!



Nästan framme vid parkeringen...



När vi kom fram till parkeringen så hade jag flera missade samtal (ingen täckning i skogen), det var mannen som berättade att han och min pappa meckade med min cykel... så snacka om att jag blev nyfiken och ville hem :)

De hade satt på en ny cykellampa, ny sadel, cykelstöd, nya fälgar (som jag MÅSTE måla om till rosa) och kedjeskydd.... så det var en najs surprise!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Christian

detta är rätt orelevant och har inget med ditt inlägg att göra, men nu får jag skriva innan jag glömmer det igen, du ville ju man skulle hojta till om man såg något med babuschka / matryoshkas



här har du mätkoppar i matryoshkas stil :) dock är det med amerikanska kopp mått...



http://www.perpetualkid.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=3856

2009-08-29 @ 19:53:30



Postat av: Camilla

AMEN.. så finaaaaa!!!

Skit i samma om det inte är svenska mått :) fniss

2009-08-29 @ 19:59:59
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Lilla jag

Ser ut som en mysig skosprommis :)

2009-08-29 @ 20:55:31
URL: http://irenev.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...