Badkar

Idag ska vi gå och kolla på badkar. Vi vet fortfarande inte vilket vi vill ha. Först var vi inne på Gustavsbergs badkar med blommig front, men jag tycker inte om att man ser badkarunderdelen genom fronten. Vi ska kika på den idag och se hur den ser ut i verkligheten! Är det någon som har detta eller känner någon som har ett? Hur ser det ut i ett badrum?



Om 3 veckor så bor vi in nya huset. 21 dagar kvar... det ska bli så härligt. Vi har ändrat en del på inredningen gämfört med i detta huset, bla kaklet. Idag har vi stora vita plattor, men vi ska ha mindre i nästa hus...

Jag var aldrig riktigt nöjd med de stora plattorna till vårt lilla kök... så här blir skillnaden!



HEMTEX REA HEMTEX REA HEMTEX REA HEMTEX REA HEMTEX REA

För er som inte redan vet så har Hemtex rea... igen! Jag köpte handdukar till nya toaletten... lyllos mig som hittade handdukar i mina favvofärger :)











































Är det någon mer som har fyndat där?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Hemtex har ju alltid rea :-)

2009-01-10 @ 21:04:19
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: //ZR

Var inne på hemtex häromdagen...blev med sugen på nya handdukar men sen bestämde jag mig för att vänta tills vi har renoverat vårt badrum. Mycket roligare då att köpa allting nytt.

Just nu står det mellan badrum eller garage vilket vi ska renovera i år. Det tråkiga med ett renoveringprojekt är att det tar så långt tid att få allting renoverat med tanken på att man gör allting själv och pengarna.

Får jag fråga vad ni fick ge för era hus som ni har byggt???

Har en fortsatt trevlig kväll //ZR

2009-01-10 @ 21:05:11
URL: http://hemoinredning.blogg.se/



Postat av: Camilla

Linda: Ja, de har verkligen alltid rea. Jag har nog inte köpt något där till fullpris på minst 2 år :)

ZR: Vi har köpt hus från Götenehus o de bygger husen åt köparna i sk etapper. Skönt, för då väljer vi bara tillval till kök o bad, tapeter etc men de sköter resten. Vi ger lite mer än 3 miljoner... det är "billigt" här kring Malmötrakten, men då är det ett enplanshus på 118. Vill man ha större eller 2 plan då kostar husen upp emot 4 miljoner kronor. Jag tror det är billigare om man håller i bygget själv o köper marken privat... men då måste man vara kunnig o kunna hålla i allt! Götenehus passar oss utmärkt :)

2009-01-10 @ 22:18:26
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...