Inredningsparty i byn...

Igår var jag på inredningsparty hos en väninna i min by... Där fanns en mix av det mesta, kuddar, plädar, ljusstakar, kaffeserviser, GRODOR, underlägg och helt fantastiska kakor som det bjöds på! Jag hade lovat mig själv att nu är det faktiskt BEACH 2009 som gäller men när kladdkakekakor finns inom min syn så är det lätt att glömma sina löften...

De tjusiga kakställningarna med en massa gott som vänninan bakat... smarrigt!





Jag beställde grodan, kommer på posten inom 2 veckor... ah, den är sååå fin!





Ville ha dessa också, gallerljusstakarna, men de kostade en slant så det fick vara - fina var de i allafall!



Jag har glömt inredningspartyts hemsida, men kan ta reda på det om någon är intresserad av att hålla i ett!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Inspirera Mera

Så härligt ni verkar ha haft det! Håller med att gallerljusstakarna var fina.

Kram Sandra

2009-03-30 @ 13:50:21
URL: http://inspireramera.se



Postat av: pia.b

Men vad kul med ett inredningsparty! hade inte hört om det förut, du får gärna ta reda på hemsidan.Pia

2009-03-30 @ 16:47:24



Postat av: Linda

Skulle jättegärna vilja veta vilken hemsida det är =))

2009-03-30 @ 18:52:41



Postat av: Petra

Hej!



Det var jag som höll i inredningspartyt igår. Hitta inspriration på hemsidan www.zbh.se.

Finns det någon som är intresserad av att vara värdinna för party som når ni mig på [email protected].



Mycket trevlig hemsida och super fina bilder.

Ha det så bra



Petra



2009-03-30 @ 20:46:32



Postat av: Fyraihuset

Va roligt med inredningsparty. Det har jag inte hört talas om innan.



Kikade på bilderna ifrån er resa också. Jösses va underbart det ser ut. Förstår att du längtar tillbaks.



/Nina

2009-03-30 @ 23:30:28
URL: http://www.fyraihuset.blogspot.com



Postat av: Lilla jag

Å vad roligt. Jag vill också gå på inredningsparty!

2009-03-31 @ 00:05:39
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: hemmabloggaren

Det verkar kul, är lite skeptisk till olika partyn men ett inredningsparty skulle passa mig.



:D

2009-03-31 @ 20:56:41
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com



Postat av: A

Va kul med inredningsparty! Mycket fint verkade det va. Tyvcker tyärr att det är väldigt dyrt på såna här olika partyn. Själv har jag krokar i samma serie som det fanns på bilderna där det står "min" och "din".

Vet inte va d kostade på partyt men jag gav en tjuga styck. Roliga grejer som är värda att investera i

2009-04-01 @ 10:02:18



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...