Jag letar efter inspirationsbilder...

Idag skulle våra plattor egentligen sättas men plattsättarna ringde imorse och sa att de kommer imorgon bitti istället - typiskt. Det är fint väder idag och jag har verkligen sett fram emot att se hur vår nya trädgård ska bli! Hoppas verkligen de kommer imorgon annars blir det ännu en veckas försening!

Jag har letat efter inspiration på nätet och kikat på foton från min gamla trädgård... så istället för att visa jordhögar från vår nuvarande så får ni se trädgården från vårt förrförra hus vi hade för 2 år sedan :)

Jag vill få till nått liknande i den nya trädgården och jag längtar tills allt piff kan tas fram. Än så länge har jag piffet i förrådet!













Och en liten bild på mig :)



Håll tummarna för att plattsättarna ska komma imorgon...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vårt hus vid havet

Förstår din frustration! Lite typiskt hantverkare är det allt! Skulle själv ha haft golvläggare här i torsdags men icke, blir måndag istället. Usch för att vänta!

Ha en trevlig helg! /Jenny

2009-05-09 @ 18:35:54
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



Postat av: Anonym

Hejsan!



Du har så många fina trädgårdsidéer, en riktig inspirationskälla. Min trädgård består än så länge mest av jord och en gigantisk jordhög men så småningom ska nog vi bli med trädgård också.



Ha en skön söndag!

Ulrika

2009-05-10 @ 09:43:59



Postat av: HUSnrNIO

Så fina bilder. Lycka till med plattläggningen.

2009-05-10 @ 10:48:50
URL: http://hilajns.blogg.se/



Postat av: Cornelia

Jag diggar din trädgårds-inredning! Bild 1,2 och 4 gav mig lite extra inspiration och nyfikenhet. Jag har en hel del glasmosaik kvar från vår köksrenovering. Jag har länge funderat på att använda den till nåt o gärna nåt i trädgården men inte kommit på vad. Jag kan inte riktigt se på bilderna vad det e du har gjort, om du har lust får du gärna berätta :-)

Håller tummarna för att platsättarna kom!

2009-05-10 @ 21:13:00
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Mrs. b

Vad mycket fin trädgårdsinspiration du bjuder på! Här håller vi på och gräver för en framtida häck - det är mycket jord som flyttas kors och tvärs på tomten, mycket slitgöra. Längtar så till lite mer "färdigt" resultat.

2009-05-10 @ 21:39:46
URL: http://mrsbandco.blogg.se/



Postat av: Josephine

Av en ren tillfällighet kom jag in på din blogg. Jag måste säga att man blir jätte inspererad av alla din projekt. Lycka till !

2009-05-11 @ 12:18:14



Postat av: Sus i Hus

Hååå vilka fina bilder på din trädgård. Mmm ljuvligt. Det var många roliga betongprojekt där som jag tror jag ska visa för min man...hihi

Må gott

Kram

2009-05-11 @ 20:31:43
URL: http://susihus.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...