Hösttrött!!!

5.45 ringde klockan imorse... hääärligt med måndagsmornar!! Var helt slut och kände mig som en sliten trebarnsmor när jag kom fram till jobb!! Kikade lite på Aftonbladet på lunchen och fastnade för nån sida med Make up tips för de som känner sig trötta nu när mörkret fallit över oss - moi kände sig TRÄFFAD!!! Där fanns i allafall lite tips på färger och märken så efter jobbet blev det en tur på Ica Maxi för storhandling OCH sminkinköp!!

Det blev en ny rouge som är som ett hårt skum (ska bli mycket spännande att se om jag kan få rätt på den imorgon bitti) och en Pure Liquid Mineral Foundation! Rouget är rosa så det ska OCKSÅ bli mycket spännande...  får se om Aftonbladet får mig att se piggare ut imorgon eller om jag kommer att se ut som en SPACKLAD clown :)

Sen MÅSTE jag tillägga att Ica Maxi är kanon... de har både smink, leksaker och mat - allt man behöver här i livet :)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Alltid spännande med nytt smink innan!

2009-11-10 @ 00:44:20
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jag man ser inte så sommarfräsch ut längre, tyvärr. Tidiga morgnar och mörkt och regningt ute gör ju inte saken bäöttre heller.



Ica Maxi e oxå min favorit affär! Vi veckohandlar alltid där! Gillar att de har en mass annat där oxå. Bra priser och bra sortiment!

2009-11-10 @ 09:37:00
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Vårt hus vid havet

Ja, utan MAXI skulle man inte klarat sig många gånger! Bra öppettider o som sagt där finns ju allt! -Nästan:)

Hoppas det ordnar sig med kameran.

/Jenny

2009-11-10 @ 17:20:47
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...