Vabbelivabb...

Igår så ringde skolan och sa att min dotter hade ont i halsen, så det var bara att stänga av datorn på jobb och åka till skolan! Så idag är det VAB och tid för mys & pyssel... och lite fotografering :)

Lite piff från Maxens rum:

Förra månaden så FYNDADE jag nya blomstertråg på Lagerhaus. De var nersänkta till 150 kr från 250 kr men jag fick mina för 75 kr stycket... hängena som tillhörde var borta så kassören satte ner dem igen... många bäckar små!!

De passar perfekt till barnens rum - lagom barnsliga och i plåt om nu någon får för sig att välta ner dem!



Ny MYSLAMPA från Ikea


En egengjord ELEFANTWALLIE på skåpet!

Är det fler som vabbar idag? Jag vabbar jämt nu för tiden... känns som varje vecka, det är alltid någon som är sjuk här hemma!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: perlan

Har inte vabbat på evigheter.. vet inte om jag ska vara glad och tacksam för det, eller om jag faktiskt inte är lite avis på de som får vabba. haha.

Jag vill med vara hemma och mysa, helt lagligt från jobbet :)

kram

2009-11-12 @ 10:42:48
URL: http://www.perlan.org



Postat av: Christina

Jag fick också hämta dottern med ont i halsen i skolan idag. Skulle vara på jobbet i em och kväll. Hoppas din lilla höna piggar på sig snabbt:) //Christina

2009-11-12 @ 11:08:39
URL: http://familjenaugustsson.blogspot.com



Postat av: Annica R

Mina barn är för stora för VAB nu, tyvärr är jag hemma och är sjuk själv istället. Brukar titta in på din blogg och tycker den är toppen. Såg en sak på Bagladys hemsida idag som du nog tycker om, ett babuschka-hänge! =)

2009-11-12 @ 16:43:02



Postat av: Maria

Japp, vabbat för andra dagen då dottern varit dålig. Var rädd först för svininfl..men idag var hon lite bättre..phu.

Kul att du kommit igång igen:). Jag skall till o ordna ett flick och pojk rum så det uppskattas med barnrumsbilder,

Kram

2009-11-12 @ 18:10:23



Postat av: nakirlu - Ulrika

När man vet att det knappt går att vara från jobbet för då svämmar det över, blir det naturligt vis vab. Vi känner nog igen oss alla.



Så fin elefant!

2009-11-12 @ 21:27:39
URL: http://nakirlu.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...