Pysselhelg...

Vid fem idag ska jag åka och hämta ett skåp från en Blocketförsäljning... Jag hoppas verkligen att det blir av (blir alltid skeptiskt vid Blocketförsäljningar) och att tjejen håller sitt löfte om att ringa mig idag... isåfall vet jag vad jag SKA göra ikväll!!!

Tjejernas rum är ju under förändring... det ska byggas vägg, nya sängar ska in, väggar ska målas, fler lampor ska upp, hyllor ska köpas, skrivbordet ska fixas.... JAPP, med andra ord så väntar en UNDERBAR tid av fix, trix & kreativitet!!!

En sneakpeak på skåpet...



Antingen ska skåpet bli ceriserosa och vit på bakstycket eller vit med en rosa tapet på bakstycket... får se när/om jag får hem skåpet idag!!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Ausra Drivstedt

Hoppas du får skåpet så kan du förverkliga din dröm. Det blir spännande hur resultatet blir. Lycka till.

2009-10-02 @ 13:48:58
URL: http://ullsmycken.blogg.se/



Postat av: Susihus

Spännande! Hoppas att du får det nu då. Önskar dig en härlig kreativ helg. Kram

2009-10-02 @ 15:55:23
URL: http://susihus.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...