Projekt tavla!

För två år sedan så "kopierade" jag Marimekkos Kaikutyg och gjorde en egen tavla i mina egna färger, blev supernöjd! Nått år senare bläddrade jag i en hustidning och hittade ännu en "björktavla" som jag fastnade för!

Jag tycker den är så fin och den hade varit ett bra komplement till min Kaikutavla!



Jag har hittat en tavelduk som är 150X50cm så tavlan kommer se lite annorlunda ut än originalet, det kommer bli LÅNGA björkar med andra ord! Nu ska jag bara inventera mina penslar & acrylfärger, samt få hem tavelduken så jag kan börja måla...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Min rosa Kaiku, ser ni att det är glitter på bladen?!




 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...