Helt i min stajl...

Fick hem Ilvas katalog nu i veckan med massor av med smått o gott bla fjärilar i olika färger - japp, det var inget SNACK om saken.. fjärilarna var helt i min stajl!! Så idag blev det en tur dit!! Och så klart KOM de upp direkt!! Superfina!! De piggar verkligen upp framsidan!!






Visst är dem söta... De är egentligen till balkonger med LUCKY mig som har järnstänger i rabatten :)

Man fick också sugproppar i kittet så en del ska upp på fönstren eller eventuellt på badrumsväggen... får se vilket som blir bäst! Bilder LÄR komma!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: AK

Hej. Jag har följt din blogg länge nu men inte komenterat tidigare vad jag kan minnas. Jag gillar verkligen alla dina färger och ideer. Har 2 små som jag håller på att fixa och greja till. Förra året la vi äntligen gräs och byggde en jättealtan och ska bara piffa år. Då ser jag dina snygga svarta stolar, var har du köpt dom?

2010-04-02 @ 20:47:43



Postat av: Marie

Funderar på att ha dem på mitt lusthus. De är så fina.

Glad Påsk

2010-04-03 @ 09:51:44
URL: http://tinginneoute.blogspot.se/



Postat av: Camilla

AK: Vad roligt att du följt min blogg länge o superroligt med kommentar :) Stolarna heter Hee hay o kommer från danmark. Googla på Hee hay, de finns i en del nätbutiker!! Jag är väldigt nöjd med mina.. sitter ofta i dem!

Mariw: De hade passat super på lusthuset, så det tycker jag att du ska göra! kanske nån på altanen med... Glad påsk :)

2010-04-03 @ 22:15:56
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Arja

Hej! Hittade din blogg av en slump, den kommer ju absolut hamna bland mina favoriter. Jag är själv sugen på att gjuta i betong,vilket jag aldrig har gjort. Blev inspirerad av dina bilder. Och fjärilarna är ju helt ljuvliga, sådana skulle jag oxå vilja ha!! Var köper man dom?

2010-04-18 @ 21:10:29
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...