Pumps-yra!!

Nu har det varit pumps-yra hos mig... Allt började med att jag såg ut de ROSA pumpsen på Nilsons för 2 veckor sedan MEN bestämde mig för att köpa ett par liknande från Ellos. Skorna från Ellos kom i fredags men de satt inte så bra på fötterna - liiite trånga... så de skickades tillbaka igår! 

Skyndade mig tillbaka till Nilsons för att köpa skorna jag provade från första början och nu är de MINA!! Tjohej.. nu väntar jag bara på VARMA vindar så jag kan slå klackarna i taket!!



Jaaa... då blev de dem rosa ändå!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Karin

Blev ju supersnygga på dig. Ett bra val.



Kram Karin

2010-04-13 @ 17:13:33
URL: http://karinsinredning.blogg.se/



Postat av: Linda

Nice!

PS: jag är nyfiken på hur du ändrar texten och de där "scrappet" tex gräset osv...

2010-04-13 @ 18:52:07
URL: http://mammaganton.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...