Vårbuffé...

Igår så firade Marie & jag att VÅREN är här med en VÅRBUFFÈ på Centiliter & Gram i Malmö.. Italiensk buffé ska jag tillägga! Fantastisk god mat! Jag älskar smarriga smårätter med en massa lyxiga råvaror, såser, bröd & kött, fågel & fisk till det!! Hade jag haft pengar & egen kock så skulle jag haft "smarrig-italiensk-buffé" på menyn VARJE dag!! Mmm... I allafall, det kändes dock inte som vår när vi skulle hem sen - kyligt & regnigt!!

Igår var det även PREMIÄR för nya väskan som jag köpte i London!! Så nöjd så... ett KLIPP för 5 pund!!



Mmm... det blev lite farligt mycket alkohol igår, en torsdag och jobb idag!! Men så tänkte man inte alls igår!! Skål!!



Sjukt gott!!



Marie spanar in THE BOOM BOOM ROOM biljetterna vi fick på C&G!!






Som vanligt kommer jag alltid i sista sekunden till bussen... puh!
... mätt & belåten och på väg hem!!



Så, då har man gjort "sitt" roliga denna helgen! Nu vankas en helg med BARNEN!!
Imorgon ska jag ta bussen in med mina små och gå på NALLEKONSERT... det är första gången vi ska på nallekonserten - har förstått att de är populära! Jag får se vad mina barn ger den för betyg!

Å på söndag ska jag & barnen åka till Falsterbo Fågelstation med Strövarna - 5 timmar vid havet - kommer bli så najs! Sen ska vi ju inte glömma FREDAGSMYSET ikväll!! Tjohoo för fredagar!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: HUSnrNIO

Både låter och ser otroligt gott ut! Ha en trevlig lördag.

2010-04-10 @ 14:22:21
URL: http://hilajns.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...