Kalas!

Hela helgen har det varit fullt upp. En bra helg med andra ord! Min äldsta fyllde 7 år i lördags så då hade vi KALAS!! Hon ville ha FAJITAS & GLASSBOMB, så det var precis vad hon fick!


















Med hälsan så är det sisådär... vaknade i lördagsnatt med en sådan panikångest så jag inte kunde röra mig. Jag var helt kall på armar och ben och det kändes som om jag svävade. Jag hade ren skräck i kroppen och faktiskt sen dess så har jag inte återhämtat mig riktigt. Jag är orolig för min hälsa vakentid och även under nattetid och stressad över livet känner jag. Men att vakna så är helt sjukt. Det är sådanna krafter som tar tag i en och att kunna känna skräck på det viset är så hemskt. Varenda cell i min kropp hade kramp! Ville kräkas när jag låg där men inget kom... Satte mig upp i sängen och jag kände sådan panik inne i min kropp...
Somnade om sen vilket var helt sjukt, men jag måste varit helt slut...

Sen så har jag gått ner ytterligare 1 kg, nu ligger jag på minus 17kg. De första 10 kg "jobbade" jag själv för, men nu så går jag ner trots att jag äter mer än min man... Mina reumatismprover var bra.... vet inte vad som händer nu!

Tack alla för ert stöd - ska jobba vidare med doktorn om sköldkörtelproblem! Igår fikade jag med ett par vänner och har fått "prata ut"... vad hade man gjort utan underbara människor runt omkring sig!!!

Nu är det en ny vecka och jag ska bara NJUTA av min familj och JULEN!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Mamma M

Hur gör man denna glassbomb?



Åh vad jobbigt att må så...

2010-12-20 @ 10:13:51
URL: http://blogg.mama.nu/mammam



Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Vill skicka dig en stor värmande kram och hoppas att du får besked vad det är så att du kan släppa din oro.



Ta hand om dig och njut av julen

Kram Caroline




Postat av: Anonym

Mamma M: Fyll en plastbunke med vaniljglas, låt en "håla" vara kvar o fyll den med maränger. Stäng hålet med glass.... sen vänder du upp o ner på skålen o bankar ut glassen. Sätt grädde runt, toppa med maränger, smarties o grädde.. klart!

Caroline: TACK!! Kramar är precis vad jag behöver :)

2010-12-20 @ 21:24:23



Postat av: Maria

Hej, Tycker så synd om dig när jag läser om din panikångest. Vill tipsa dig om något som heter The Secret(www.thesevret.tv), om du inte redan hört talas om det. Handlar om att du kan få allt du vill, bara du tänker på det:)! Alltså, Law of attraction. Låter jätte flummigt, jag vet, men värt att prova=).

God Jul på dig och din familj =D!

Kram Maria

2010-12-21 @ 08:19:48
URL: http://villa113.blogspot.com/



Postat av: Lotta

Det låter oerhört tufft , obehagligt och skrämmande.

Över hur du mår.......

Jag hoppas läkarna kan finna svaret på vad det kan vara, och att du får den bästa tänkbara hjälp.

Tänker på dej

Kram Lotta

2010-12-21 @ 08:54:44



Postat av: Ann-Christine Reimer

Har du kollat sköldkörteln på dig? Det är inte otänkbart att du har för hög ämnesomsättning. Oftast hittar man dessa fortare än dem med låg ämnesomsättning, men det finns gott om inkompetenta läkare. Be dem ta nya sköldkörtelprover på dig och begär kopior.

2010-12-21 @ 12:03:50
URL: http://blogg.expressen.se/skoldpaddor/



Postat av: jama

Åh va jag lider med dig. Har läst ikapp lite här och vilken ursäkta - jäkla - resa du vart med om. Förstår att detta finns i dina tankar dag som natt. Hoppas du har/får tag på en bra läkare som kan ge dig ett snabbt svar. Du ska inte behöva våndas såhär!



Styrkekram o en god jul önskar jag dig.

2010-12-21 @ 12:59:41
URL: http://jama.blogg.se/



Postat av: Annica - mamma till Elias

Vill önska dig en god jul och hoppas att du får klartecken på vad du har drabbats av. kram

2010-12-21 @ 22:50:13
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Alexandra

Många styrkekramar till dig och hoppas att du får en trevlig jul!Skönt att du har nära & kära runt omkring dig som kan stötta dig,det är så viktigt med de finaste människorna runt omkring än.Kramkram!

2010-12-22 @ 09:50:44
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com



Postat av: Anna

Fina bilder. Hoppas att ni får en mysig jul.

2010-12-22 @ 18:10:50
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Yvonne

Många varma julkramar till dig, får vekligen hoppas att läkarna snart kommer på vad som är tokigt och ger dig medicin mot detta så du blir pigg och kry igen /kramar Yvonne

2010-12-22 @ 18:23:37



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jisses, redan 7 år gammal! STOR tjej :)



Du måste verkligen stå på dig och bli ordenligt undersökt när det gäller sköldkörtelsjukdomar, många läkare e dåligt insatta och nonchalerar ofta smtomen. Ibland ger inte blodproven korekt resultat kräv att få göra grundligare undersökningar som tex finnålsbiopsi. Urin- och salivprov är också bra men svårt att få igenom.

Läs på! Ju mer man kan själv dessto bättre e det.

http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Hypertyreos--overskott-av-skoldkortelhormon-/



All lycka till hoppas du får den hjälp du behöver!

KRAM!

2010-12-22 @ 20:46:08
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Susihus

Så hemskt att känna sig så maktlös när man inte mår bra och inte vet vad det är. Skickar mina varmaste juligaste kramar till dig.

KRAM

2010-12-23 @ 09:32:41
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Maja i Malmö

WOW vilken glassBomb och vilket party !!! 'härligt*



Jag undrar var du har köpta kofta du har på dig?? super snygg..



//Maria som läser din blogg alltid, men sällan lämnar kommentarer

2010-12-28 @ 16:58:06



Postat av: Camilla

Hej alla o tack för att ni tänker på mig! Mår lite bättre nu när jag fått "vila" under julen. Idag hade jag andra barnkalaser.. när det är full rulle så funkar jag bättre!

Maja: Koftan är från HM, nyligen köpt så den finns säkert kvar :)

2010-12-28 @ 22:17:14
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...