Mina rumsavdelare har kommit...

Lagom till när jag slutade på jobbet idag så kom ett SMS att mitt paket från Ellos hade kommit! Så det var bara att ta senare bussen & hämta ut paketet på Ica!! Jag måste säga att de är riktigt FINA!! Tyvärr kan jag inte sätta upp dem på tjejernas rum då nya väggen inte är byggd ännu MEN jag tog ner vår duschstång och testade att hänga upp dem i vardagsrummet - så där ska dem vara ett tag nu!!

Jag testar!!



Nyfikna barn...




2 av 4 är uppsatta... ska testa med alla lite senare ikväll... ett jäkla projekt att få upp stången :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Agnetha

Men vad fina rosa tavlor, köpta eller hemgjorda?

2010-01-12 @ 10:48:25



Postat av: Karin

Vad kul att du hittat in på min lilla sida. Det blev ju jättefint med draperierna.

2010-01-12 @ 21:31:15
URL: http://karinsinredning.blogg.se/



Postat av: Camilla

Agnetha: Tack! Tavlorna har min dotter gjort när hon var liten, ca 3 år. Jag la fram vilka färger hon skulle använda så den skulle passa in i vårt hus, sen gjorde hon allt själv... hur enkelt som helst & så har man också ett minne för livet!

Karin: Tack :)

2010-01-16 @ 09:17:40
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...