Fika X 2!

I måndags kom Susanne som har Bambu & betong förbi på en fika och det är ALLTID lika trevligt & mysigt!
Vi lärde känna varandra genom min GAMLA hemsida - Camillas Garden - där Susanne ringde upp mig för att få hjälp med sin trädgård. Det är 6 år sedan nu... Internet är bra :)

Fikabullarna bullas upp!!



Sen så överaskade Susanne mig med en PRESENT för att jag fått mitt nya jobb... så gulligt! Tack Susanne!



2 söta koppar med en FJÄRIL innuti - jag eller??! Japp!




Sitter med en av kopparna just nu och avnjuter dagens första kaffeslurp!

............

På kvällen åkte jag iväg till Marie som HÖR & HÄPNA jag också har blivit vän med genom min gamla hemsida Camillas Garden.... så JA, internet är bra :)

Marie har det LYXIGT nu i sommarvärmen med pool och stoor trädgård och jag har det lyxigt som kan åka dit och NJUTA av det!!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Visst e Internet fantastiskt! Jag har lärt känna många underbara människor därigenom, tyvärr inte riktigt så bra som du som har fått nya bästisar :) Jag har visserligen träffat både dig, marie o Susanne, mycket trevligt! Men de andra e jag fortfarande Internetbästis med, o det går bra det med :)



Har Marie pool! Häftigt! Vi har grannar och kompisar i Lomma som har pool, det e inte heller fel!



Så mycket pyssel du har hunnit med. Jag hann iofs med att sy några kuddar igår och va på IKEA häromdan o har fixat två hemmagjorda brickbord. Ska visa på bloggen om jag hinner i helgen.



Hoppas ni hade kul på LT och att ni får en härlig semester i Paris!

2010-07-16 @ 11:29:39
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...