Söndagsmys...

I söndags tog vi en tur till STRANDEN - skogsknyttet hade sin avslutning där! Det var så härligt väder, underbart!!
Vi doppade fötterna och klättrade på stenar, tittade på svanarna... !
Sen lekte barnen och de vuxna drack kaffe och pladdrade! Som en SOMMAR ska vara!!! Avkopplande!

Underbar utsikt!




Packningen är inte å leka med... jag tar ALLTID för mycket kläder & saker med mig!!



Min MAN var i sitt esse med kameran.. det lilla båthuset var ju som taget ur "Bullerbyn"... very pittoreskt!




Så gulligt kan man gå!!
Här var JAG i mitt esse och tog ett antal foton! Det är INTE ofta alla tre håller varandra i handen!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh så härligt med en dag på stranden!

2010-06-07 @ 15:39:27
URL: http://www.inspireramera.se



Postat av: Marie

Bling Bling Brallorna! Nice!!

2010-06-07 @ 15:48:58



Postat av: Ewa

Och! Vad gulliga dem är.

Kram Camilla - från mig.

2010-06-15 @ 09:52:07



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...