Bambu & Betong...

I helgen så påbörjade jag min BAMBUHÖRNA... Upp med gräset, ner med bambun och lite till... sänkte ner en gjuten betongskiva och la plattor på ena sidan för att kunna köra med gräsklipparen! Detta är min första bambu... får se om den kommer trivas!

Vill få upp MYSET i vår trädgård, tror bambun är perfekt för att få en lummig känsla snabbt!





Vit Tuvbräcka & Salvia i bakgrunden!



Betongankan gjorde jag till ett BETONGREPORTAGE i Hem Ljuva Hem Trädgård för några år sedan... hittade den i förrådet när jag städade där sist!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Så duktig du är! Dina betong-saker är ju fantastiskt fina! Fjärilen var suuuuper fin!

2010-05-17 @ 21:08:27
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: Camilla

Blir inspirerad av dina betongalsters! Mina egna erfarenheter i "betong branschen" sträcker sig inte längre än till parasoll fot och rabarberblad. Man kanske skall försöka utöka sin repertoar... Tittar in till dig allt som oftast. Fin blogg!

2010-05-17 @ 22:06:36
URL: http://www.vanilla-onetofive.blogspot.com



Postat av: Jessica

Hej, jag har halkat in här och bara älskar dina betongprojekt! Är ett stort fan av betong och kommer säkert att apa efter dig på en del:)) Man behöver lite nytänkt:))

Tack för en superbra blogg!

Jessica

2010-05-18 @ 12:47:08



Postat av: Annelie

Åh så snyggt det blir! Jag blir riktigt avis när jag tittar ut och ser vår leråker till tomt!

2010-05-20 @ 13:29:44
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...