Fjärilar i papp!

 

Igår inhandlades nya FJÄRILAR till tjejernas rum! Så fina... alla fjärilarna är i olika mönster. Provade dem mot min rosa tapet, men det blev lite kaka på kaka. Så tjejernas rum blir det, de har både ceriserosa & vita väggar!

.......................................................................

Visst är det härligt nu när sommaren har kommit?? Jag tog fram min vinterjacka imorse och halsduken kom fram igen! Underbart när det är iskallt & stormigt i maj! Eller... ja, ni märker väl ironin! HATAR detta vädret! Imorgon ska dessutom jag & min pappa börja bygga på SOPTUNNEPLANKET... hyra släp o frakta hem brädor. Mmm.. men tack för det vädret! Kommer bli riktigt mysigt imorgon!!

Nått som annars är positivt med vädret är att det är bra att GÖDSLA... kom på det igår efter min walk, så igår klockan 23.00 gödslade jag gräsmattan & krattade i totalt mörker. Jag HOPPAS ingen av grannarna såg mig! Totalt galen kände jag mig.. men... men idag är jag såå glad. Det regnar på och gräsmattan FRODAS!! Och jag nyser :)

Förutom plankbygge, så är det mys idag! Mannen är iväg och tävlar rullstolsbasket och jag är hemma med barnen. Jag ska storhandla efter dagishämtningarna och idag ska det UNNAS!! Är sugen på marängsviss... o choklad... o


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina

Helt underbara fjärilar :) Och du får gärna komma hit en natt och gödsla vår gräsmatta!

2010-05-07 @ 21:02:17
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...