Ok.. tro mig, jag tar den!!

Jodå.. fler som känner sig LOST i mascaravärlden??! Jag gör det helt klart! Glömmer alltid vilken mascara jag köpte senast, var den bra, vad hette den nu igen... etc!

Så igår när jag var inne på HM såg jag nått ROSA sticka fram från hyllan. En rosa mascara med svart SPETS och som grädde på moset så hette den BLACK DRAMA! Ok, jag tar den! Tro mig, ni har mig! Det går ju ICKE att välja en annan mascara som tjej när man ser en sån snygg förpackning! Maybelline är sluga... riktigt taktiska! You´ve got me!!

Fler som inte kunde motstå den??

Idag fick jag dessutom provat den.. funkar bra.. som vilken som helst mascara egentligen fast i snyggaste rosa fodralet!! I like!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cecilia

me too! They totally got us!

2010-11-11 @ 11:32:16



Postat av: Anna

Ha, ha, samma här! Fast jag var på Coop och där hade de den snygga lila (som jag inte kommer ihåg vad den heter ;)) Så visst köper man efter utseende :D

Ha en härlig helg!

2010-11-11 @ 21:48:08
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: susanne

Hej

Jag köper alltid kanebo 38..en supermascara som inte går av om inte vattnet har en temperatur på mer än 38 grader...kan varmt rekommendera den

kram sus

2010-11-11 @ 22:39:04
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Hildur - fixa&dona

Japp, även jag fastnade för denna mascara. Förutom att förpackningen är helt i min smak var dessutom innehållet ett av de bättre jag provat. Härligt att äntligen hitta en mascara som känns bra, trots att jag testat varierande prisklasser och märken.

2010-11-16 @ 23:15:36
URL: http://fixaodona.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...