Dagen i bilder & några ord!

BIODAGS idag - Alfons Åberg! Mannen tävlar hela helgen o min största är med strövarna till imorgon... så bio fick det bli!

Jag bestämde mig för att ta bussen med kidsen då det är lite mer SPÄNNANDE för dem..

Vägen till bussen är trevlig... vi har en liten liten BÄCK (ingen fors Linda :) utanför huset som man måste korsa. Jag tar 1 kliv men barnen tar typ 3 kliv... alltid lika spännande för dem!! Så klart så missade sonen en av stenarna och började dagen med blöta skor, men han var lika glad för det!!






Efter bian så blev det ett besök hos Systrarna Grene... De har allt möjligt, både smått o gott. Köpte en BABUSCHA i tyg och en liten korg...



Trötta barn och en ännu mera trött mamma...



Orolig och fundersam över mina sussande barn...
Bar dem av bussen och vägen hem över bäcken kändes INTE lika spännande denna gång!! Men vi kom hem!!



Himma!




Korgen bor nu i toalettskåpet med diverse gummiband som aldrig finns nånstans. Speciellt på mornarna då man redan är sen till dagis, skola & buss... men NU, nu så har gummibanden en EGEN plats!!! Så inget stressletande efter dem på morgonkvisten längre! I hope!!



Lagom myslördag... nu väntas vin och mys!

Må gott!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linruz

Hihi de var för söta där i bussen på vägen hem.

Njut av vinet.

kram kram

Lina

2010-10-09 @ 20:00:15
URL: http://www.linruz.se



Postat av: Anette

Det var superlängesen jag var in på din blogg. Gud vilken inspiration jag får. Superfint blev det när Simon och Thomas var med och fixade i huset. Återkommer igen INOM kort.

Kramar Anette

2010-10-10 @ 10:59:58
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...