Åh, mina gamla reportage...

Letade upp GAMLA reportage så jag kommer in i skrivandet igen till nya stuffsen som jag & Ingrid har kokat ihop... så här kommer litta som jag är MÄKTA stolt över :) Åh, är så glad att jag är på gång igen! Det är så kul att se sitt eget i tidningar!!




Reportage om gamla trädgården... moi i bakgrunden!




Min första dotter när hon var liten... ett pinnatält gjort av Myrornagardiner :)





Det var FREEZING kallt när vi gjorde detta reportaget - satt med dunjacka och ylletröja under... brr....



Fick uppdrag av Malmö stad att hålla pysseltält med diverse stuffs två år på rad under BLOMSTERFESTIVALEN... det var sååå kul!!



O så ett piffigt grönt fågelbad... som jag fortfarande har kvar!



Så.. då var det dags att storhandla. Ikväll ska jag göra en mummig cheescake.. 3 x kalas väntar nu... uppdelat vuxenkalas och ett barnkalas... kommer bli tufft men smarrigt :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Mrs. b

Så många fina reportage - klart du ska vara stolt!

2011-08-19 @ 20:39:44
URL: http://mrsbandco.se



Postat av: camilla

Åh tack.... Ja när man ser tillbaka på dem så känner jag mig stolt o kreativiteten vill bara mer :)

2011-08-20 @ 08:46:40
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jag minns en del av dem! Hittade din gamla hemsida av en slump för många år sen o sen din blogg av en slump lite senare och det tog ett tag innan jag fattade att det va samma Camilla ;)



Jag håller tummarna för att din nystart blir framgångsrik, det e du värd för du e grymt kreativ o duktig :D

2011-08-23 @ 22:24:56
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...