Long time no see...

Det var ett tag sedan... är bizzy bizzy hela tiden och mannen är iväg ex antal dagar med jobb, så de är bara att ta allt som det kommer. Hade ju en liten tjej som blev FEM år.. så kalas har det varit. På självaste födelsedagen så åkte vi till Köpenhamn. Bara jag och min Nåmi... det blev shopp och tivolit i massor kan jag säga. Ínga köer så vi åkte allt ca 100 gånger :)

Godisburkarna från kalaset.... finns på Willys där man tar lösgodiset!!



Oooh, jag har bytt receptet på min kalasglassbomb som jag annars alltid gör... har bytt maränger, bananer och grädde mot HALLONSORBET. Så inne i glassen har vi alltså sorbeten och sen nada mas, dvs inget mer. Toppat med silverkulor... enkelt och smarrigt!




Kommer bilder från Köpenhamn... köpte lite nytt piff som jag ska visa!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa

Mumma! Vad fick lilltjejen i present?

2011-08-26 @ 12:00:37
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Oh, hon fick så mycket så det är ju sjukt. Annat än när man själv var liten. Bla så fick hon en rosa träugn med trämat från blå elefant, szu szu pets, barbiesar från tjejkompisarna :) o en massa annat fint... o 3 tårtor på kort tid :)

2011-08-26 @ 21:09:35
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...