Snicki Picki...

Ok, igår gjorde jag världens FYND enligt min värld :)

Åh my säger jag bara! Vi var på väg till Skånes Djurpark när vi åkte förbi en LOPPISSKYLT!

STANNAAAAAA skrek jag! Och det var verkligen loppis. När jag steg in i kvinnans trädgård så visste jag direkt att hon hade smak! Så fina saker överallt... mycket i ZINK, bokstäver, svarta plank, högt gräs, småsten...

Inne i lilla garaget så fann jag ett antal saker direkt!!

♥ en gammal silvrig träram
♥ ett stort N i tung metall
♥ ett stort & i tung metall
2 zinkbaljor
♥ en gammal fåtölj från fyrtiotalet i SILVER

Summa: 170 kr. Get out of here... inte nog med att hon hade riktiga FYND på sin loppis så tog hon inte så mycket betalt. Ja, jag är ÖVERLYCKLIG över nya sakerna, speciellt fåtöljen som by the way är från GÄRSNÄS.



Har kikat lite på ett turkost tyg, tror att de kan bli bra till de silvriga trädetaljerna.
Ska till Stoff och stil idag och kika på tyger!



Kommer bilder på de andra FYNDEN så håll utkik!!
Idag ska jag ha kalas så de ska bakas och fixas... ska göra en marängtårta med chokladbotten... mumma!

Är det någon som förresten har klätt om en gammal fåtölj nån gång och har bilder att SHOWA så hojta till!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa

Wow vad du fyndar fina grejer! Kul att se.

2011-08-18 @ 14:41:19
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Anna

Jag skulle kunna gjort vad som helst för att få tag i en sån fåtölj och vilket pris. Så billigt=)

2011-08-19 @ 19:24:11
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...