Working hard...






Idag har det WORKATS hard.. jag har fixat, borrat, målat, sytt och Ingrid har fotat... jäkligt bra TEAM om jag får säga!! Vi gaggar först, dricker en kopp och sen så gaggar vi mer och sen så jobbar vi attan och kommer på fler idéer! Tyvärr kan jag inte visa er något av det som vi har gjort men lite vid sidan om foton kan ni få se på...

Nu när mina kids har blivit större så finns det äntligen tid för frilansning igen - tjohej!!

Ja, en otrolig rolig & kreativ dag! När jag får tid någon dag så ska jag luska fram våra gamla reportage och visa er :)

Tack Ingrid för fina THINGSEN också... kommer väl till pass!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Roligt att ni e igång med era projekt igen :)

2011-08-17 @ 22:44:03
URL: http://mitthemochmintradgaed.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...