Zinkförvaringen är på plats!!

Men vägen dit var svettig. Hatar att borra på väggar med tapet eller i kakel... är rädd för att nått ska gå snett och så sitter man där med ett HÅL!

Men det gick bra... har ju haft världens BÄSTA lärare och det är papsen. Vi har renoverat ihop i många år och jag hängde alltid med honom på byggvaruhus och skrotställen när jag var liten... så det sitter väl i ryggraden förmodar jag! MEN tycker ändå det är jobbigt att BORRA i fina tapeter...

Resultadoooo....



Mannen ska skriva ut fina etiketter som jag fixat i Photoshop, de ska in i de små gappen på zinken!!

Vägen diiit...





hehe...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...